בבב

איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט? מדריך מעשי לבעלי עסקים שלא רוצים לשרוף כסף

השאלה איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט נשמעת פשוטה – אבל כדי לקבל תוצאות אמיתיות, צריך להבין איפה הלקוחות שלכם נמצאים, לבנות בסיס דיגיטלי נכון (אתר), ולבחור את הערוצים החכמים לשיווק – אורגני, ממומן, תוכן וסושיאל. במאמר הזה תמצאו מענה מקיף, בגובה העיניים.

איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט בדרך הטובה ביותר שתניב לי תוצאות יחסית מהירות, ובעיקר איכותיות?

זו אחת השאלות הכי נפוצות היום בקרב בעלי העסקים בישראל. במיוחד לאלו שלא מתמצאים בזירה הדיגיטלית ומגיעים מזירת המסחר הפיזית. בעלי החנויות והקמעונאים השונים שמכירים את המסחר מתוך השטח. מתוך הפרקטיקה מול לקוח הקצה ברמה היום-יומית.

הרבה פעמים חוסר הידע והניסיון שלהם מביא אותם להמון ספקות כאשר הם ניגשים לבעלי מקצוע ומקבלים תשובות על השאלה: איך לפרסם את העסק שלי בדיגיטל?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה

קבוצת ווטסאפ שקטה עם כלים פרקטיים לבעלי עסקים בישראל. אם תיישמו – פשוט תרוויחו עוד לקוחות ועסקאות לחשבון הבנק שלכם.

בדיוק עבור בעלי העסקים הללו, הכנו את הכתבה הבאה שתעשה לכם מעט סדר בנושא, ובעיקר, תגרום להם להוריד את החסמים המיותרים אל מול בעלי המקצוע ואל מול הזירה הדיגיטלית בכלל.

איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט כשאין לי בכלל אתר?

ראשית, לפני שאנחנו ניגשים בכלל לכל זירת פרסום דיגיטלית. עלינו לדאוג לעסק שלנו ל-"פנים אינטרנטיות". מה הכוונה?

השאלה איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט, בזירה הזו, הופכת להרבה יותר מורכבת כשאין לעסק איזשהו בסיס אינטרנטי. או במילים פשוטות: אתר אינטרנט.

אתר אינטרנט הוא למעשה הסניף הדיגיטלי של העסק שלכם, ממש כך. כשמאן דהוא מעוניין לפרסם את העסק שלו באינטרנט, הוא חייב לדאוג בפעם הראשונה לאתר.

מדוע? כיוון שזה הבסיס. זה הבסיס לקבלת לקוחות פוטנציאליים שמעוניינים לדעת יותר על העסק שלי. זו פלטפורמה שהיא מדהימה לטובת הצגת הניסיון של העסק שלי והמלצות כמובן על העסק שלי. והכי חשוב – זה סניף שמוכן לקבל לקוחות. ובפן הדיגיטלי, אלו לקוחות שמעוניינים לשמוע יותר פרטים על השירות שלי ומוכנים לחייג אליי/להשאיר פרטים כדי שתחזרו אליהם בטלפון וכדומה.

אלו הם הדגשים החשובים על הבסיס של הבסיס (אתר אינטרנט) עבור בעלי עסקים שזקוקים לפרסם את העסק שלהם באינטרנט.

אז אם עדיין אין לכם אתר – אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו או לשאול מכרים ומשפחה קרובים. אם כבר יש לכם אתר אינטרנט, בואו נמשיך לפרקטיקה ע"י שנפרק את זה ל-3 תחומים עיקריים כיום בתחום הפרסום הדיגיטלי.

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה

קבוצת ווטסאפ שקטה עם כלים פרקטיים לבעלי עסקים בישראל. אם תיישמו – פשוט תרוויחו עוד לקוחות ועסקאות לחשבון הבנק שלכם.

איפה כדאי לפרסם את העסק שלי באינטרנט?

ערוץ פרסום יתרונות עיקריים מתאים במיוחד ל…
גוגל פרסום למי שמחפש עכשיו שירות או מוצר, אורגני + ממומן שירותים, בעלי מקצוע, חנויות, לידים
פייסבוק קידום לקהל רחב לפי תחומי עניין, ניהול קהילה ומיתוג אישי מותגים, קהילות, שירותים רגשיים
אינסטגרם תוכן ויזואלי, סטוריז, שיתופי פעולה עם משפיענים מוצרים, לייף סטייל, טיפוח, אוכל
טיקטוק חשיפה אורגנית גבוהה, סרטונים קצרים, טרנדים וויראליים קהל צעיר, בידור, מוצרים ועסקים ויזואליים
יוטיוב הדרכות, סקירות, פודקאסטים, חיזוק מותג ו־SEO עסקים עם תוכן מתמשך או מקצועי
לינקדאין רשת עסקית, קשרי B2B, גיוס, שיווק שירותים מקצועיים יועצים, משרדי עו"ד, חברות טכנולוגיה
דיוור במייל שיווק ישיר, שמירה על קשר עם לקוחות, קידום מבצעים חנויות אונליין, נותני שירותים, מועדוני לקוחות

איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט? ונתחיל מגוגל

הרבה דרכים למקום, אבל בואו נדבר על כמה דגשים חשובים בנושא של איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט, במנוע החיפוש של גוגל על הצד הטוב ביותר, על העקרונות הכי חשובים במהלכים שאני עושה עם האתר שלי אל מול מנוע החיפוש הכי מוביל בישראל.

קידום אורגני

כמו שכבר דיברנו בשאר המאמרים הקודמים. התוכן הוא המלך! גוגל אוהב תוכן איכותי, והרבה ממנו. ברגע שנספר את התוכן של העסק שלנו בצורה מגניבה ומושכת – אנחנו נכניס יותר ויותר קהל איכותי לעסק שלנו.

אם העסק שלנו לצורך העניין מתעסק בכושר, אנחנו נרצה לדבר על תזונה נכונה. על החשיבות של שמירה על כושר ועל כמה שזה תורם לאריכות ימים, ועוד כהנה וכהנה נושאים קשורים לנישה המרכזית של העסק שלנו. ברגע שנעלה הרבה מהתוכן הזה בצורה מקורית ומעניינת לאתר האינטרנט שלנו – אנחנו נראה באופן ישיר תוצאות שיגיעו ויענו לנו לבד על השאלה איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט, במנוע החיפוש של גוגל.

אם בא לכם לקרוא יותר בהרחבה על קידום עסק בגוגל – היכנסו לכתבה הבאה: קידום עסק בגוגל: 5 כללי אצבע שיגרמו לעסק שלכם לצמוח חזק בגוגל

קידום ממומן

דרך נוספת להגביר את התנופה של העסק שלנו במנוע החיפוש של גוגל. במקרה הזה אני משלם עבור הפרסום שלי בתוצאות החיפוש. יש לכך כלים ייעודיים ומאוד מתוחכמים שעוזרים לנו להשיג תוצאות טובות בזמן קצר.

הכלים הללו עוזרים לנו למקד את מונחי החיפוש של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו – ישירות לאתר שלנו. כמובן שהכל בסופו של דבר עניין של מחיר שנקבע עפ"י ביקוש והיצע במנוע החיפוש של גוגל. אבל זו בהחלט דרך מאוד טובה להכניס לקוחות מתעניינים לתוך אתר האינטרנט שלנו או לתוך קמפיין דפי הנחיתה שלנו.

בניית קישורים

זה עולם שלם וכיום יש לא מעט חברות שמתעסקות אך ורק בבניית קישורים. די מאתגר להכניס את זה בפסקה אחת אבל ננסה לתאר את זה בצורה של תמנון.

לתמנון יש את הגוף ואת המוני הזרועות שיוצאים ממנו.

לצורך ההמחשה, גוף התמנון הוא האתר שלנו והזרועות היוצאים ממנו הם הקישורים.

קישור לאתר שלנו מתבטא בלינק יוצא מתוך אתר אחר – אל האתר שלנו. ככל שיש יותר לינקים איכותיים כאלה (מאתרים איכותיים וגדולים עם תנועה איכותית) כך יגדל הסיכוי שגוגל יאהבו אותנו יותר. כמובן שצריך להיות קשר בין האתרים ולא סתם לזרוק קישורים וגם לא לעשות זאת באופן מוגזם.

גם זו חלק מהתשובה הכוללת לשאלה: איך לפרסם את העסק שלי בגוגל.

איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט? ונמשיך עם פייסבוק

גם כאן אנחנו מדברים על תחום שלם שצבר תאוצה בשנים האחרונות. אם כי נראה בחודשים האחרונים שהרבה דברים קורים מתחת לפני השטח. והיום, הרבה מקדמים ותיקים בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק נאלצים להתמודד עם כל מיני אתגרים, לפעמים קשוחים בהחלט כמו השהיית חשבון מפרסם בטענה לא כ"כ ברורה.

גם כאן, כשאנו ניגשים לשאלת איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט, בפלטפורמת פייסבוק, צריכים לשים לב לכמה דברים חשובים. נדבר עליהם תוך כדי שנפרט על איך לפרסם את העסק שלנו בפייסבוק.

קידום אורגני בפייסבוק

גם כאן כמו בגוגל, עלינו להקפיד להעלות תוכן איכותי באופן קבוע. ככל שנעלה יותר תוכן מעניין עבור גולשי הפייסבוק – כך המערכת תדרג אותנו גבוה יותר ומן הסתם, התנועה שלנו לעמוד תגדל, איתה גם כמות הלייקים והעוקבים כמובן. מה שיגדיל את הקהילה הדיגיטלית של העסק שלנו ותעזור לנו להגדיל המרות בכל פעם מחדש. זו בהחלט אחת התשובות המעולות לשאלת איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט, בפלטפורמת פייסבוק.

אם למשל יש לנו קצביית בשר, הדרך החכמה ביותר להביא קהל איכותי לעמוד היא לפרסם מתכונים איכותיים ויצירתיים עם חומרי הגלם של הקצבייה. זה מה שמעניין את הקהל הפוטנציאלי שלנו.

איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט בפלטפורמת פייסבוק? קהילות וקבוצות איכותיות

הדרך החכמה ביותר לקדם את העסק בפייסבוק. אם אתם שואלים את עצמכם איך לקדם את העסק שלי בפייסבוק – זו לגמרי הדרך שצריכה להיות בראש מעיינכם. מדובר על טקטיקה מעולה לצבירת קהל ולהרכבת קהילה איכותית שנוכל לשווק ולפרסם עבורה תכנים לאורך זמן. מעבר לכך, מדובר על פרסום בחינם! ברגע שיש לי קהל של אלפי גולשים בקהילה – הרי לי שטח פרסומי מדויק ורלוונטי!

קידום ממומן בפייסבוק

אחת הדרכים החזקות ביותר להשיג קהל מדויק היום – דרך כלי הפרסום של פייסבוק. אם כי התנאים שם משתנים באופן תדיר והאלגוריתם עלול להיות לא הכי ברור תמיד. אבל אין ספק שאחת הדרכים הכי טובות לטירגוט לקוחות פוטנציאליים היום היא דרך כלי הפרסום של פייסבוק.

אפשר למצוא היום מגוון רחב של חברות המתמחות בפרסום ממומן בפייסבוק, צריכים לבחון באופן מעמיק את החברה איתה אתם מעוניינים להתחיל כיוון שהדרך להתפתח הכלי הפרסום של פייסבוק עלולה לקחת מעט זמן. בניית הקמפיינים והמסלולים הנפרדים חשובה בהחלט ודורשת סבלנות רבה ואורך רוח כלכלי.

איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט? נמשיך עם יוטיוב

גם ערוץ היוטיוב הוא מאוד איכותי לפרסם את העסק שלי באינטרנט. למעשה, הוא כלי בסיסי לפרסם את העסק שלי בערוצי הפייסבוק והגוגל. הקהל הישראלי מאוד מחובר ליוטיוב ועוקב באופן קבוע אחר התכנים בערוצי היוטיוב השונים. אין ספק שכל מותג מצליח מחזיק היום ערוץ יוטיוב עשיר עם תכנים שעולים באופן קבוע והדבר תורם רבות לקידום המותג.

צילום יצירתי של תוכן איכותי

כלל המפתח ביוטיוב – צילום תוכן איכותי!

משמע:

– התוכן מעניין ותמציתי (מתי שצריך)

– איכות הוידיאו גבוהה מספיק (1080p מינ')

– איכות השמע גבוהה במיוחד (מאוד קריטי!)

לא נרחיב יותר מדי, זה בהחלט לא המקום. סה"כ הצגנו את הכללים העיקריים לצילום נכון בשאלת איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט ביוטיוב, ספציפית בנושא של צילום התוכן עצמו!

איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט ביוטיוב? שידור פודקאסט קבוע!

אם ממש בא לכם להגדיל ראש, יש ערוץ חדש (באופן יחסי) שצבר תאוצה מטורפת בשנים האחרונות, בעיקר מאז נכנסה מגפת הקורונה לחיינו. הרבה בעלי עסקים היום משיקים פודקאסטים איכותיים ומצליחים לעלות על גל יפה בזכות התוכן האיכותי אותו הם משתפים עם קהל הלקוחות שלהם. איך לפרסם את העסק שלי ביוטיוב באמצעות פודקאסט קבוע שיצבור לי קהל איכותי לאורך הזמן? התשובה הזו בעצמה היא מאמר שלם 🙂

דוגמא נהדרת לפודקאסט של בן בן ברוך, אשר עולה באופן קבוע ויוצר קהילה מדהימה של עוקבים > פודקאסט – המוג׳ו של בן בן ברוך

קידום אורגני ביוטיוב

כן, גם ביוטיוב יש קידום אורגני. כאן הוא מתבטא בתיאורים של הסרטונים אותם אני מעלה. גם מנוע החיפוש של יוטיוב רוצה לעזור למשתמשים שלו להגיע לתכנים המדויקים. אם אנחנו מעלים סרטון שבו אנו מציגים סיקור על מכשיר רמקול בלוטוס חדש של חברת מאן דהיא. עלינו לתאר באופן כמה שיותר מדויק במילים, בתוך תיאור הסרטון, את המוצר הספציפי אותו אנו מציגים כעת בוידיאו.

חשוב חשוב חשוב, ועוזר מאוד לפרסם את העסק שלי ביוטיוב בצורה בריאה ונכונה!

יש עוד ערוצי מדיה נפוצים ורלוונטיים לשאלת איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט. אבל נשתדל להשאיר לכם טעם של עוד 🙂

מרגישים שכל הנושא הזה כבד עליכם?

זו סיבה מצוינת לפנות אלינו! את כל מה שקראתם במאמר האחרון קיבלתם על קצה המזלג. אבל אצלנו זה לגמרי עבודה יומיומית.

זה מה שאנחנו עושים יום יום, כל השנים האחרונות. בונים נכסים דיגיטליים ומקדמים אותם בכל חזיתות המדיה הקשוחות – אם אתם מרגישים שאף אחד מהדוגמאות הנ"ל אינה מדברת אליכם, הנושא כבד עליכם ובכל זאת – אתם רוצים לקבל את התשובה המספק לשאלה שיושבת עליכם כל כך כבד… איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט בדיגיטל?!

שאלות ותשובות – איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט?

האם אני חייב אתר כדי לפרסם בדיגיטל?

לא חובה – אבל רצוי מאוד. בלי אתר אתם תלויים בפלטפורמות חיצוניות ואין לכם שליטה אמיתית על הנכסים שלכם.

מה עדיף – גוגל או פייסבוק?

תלוי בתחום. גוגל מתאים למי שמחפש פתרון עכשיו. פייסבוק מתאים לבניית מותג וקשר רגשי עם הקהל.

כמה כסף צריך כדי להתחיל?

אפשר להתחיל מפרסום אורגני כמעט ללא עלות, ולבנות תקציב ממומן של מאות שקלים לחודש.

אפשר לעשות הכול לבד?

כן, אבל עקומת הלמידה חדה. עדיף להיעזר במומחה או בליווי שיווקי מסודר – לפחות בשלב הראשוני.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ונשמח לעזור לכם – שיחת ייעוץ ראשונה ללא התחייבות!

כותב המאמר: איש פרסום מוסמך (ארט-דיירקטור) – מומחה בתחום הדיגיטל.

תיאור מטא: איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט בדרך הטובה ביותר שתניב לי תוצאות יחסית מהירות, ובעיקר איכותיות? התשובה המלאה לשאלה במאמר הבא ועוד הרבה יותר מזה

טל עזרא

טל עזרא – ארטדיירקטור מוסמך, בוגר מכללת הבצפר ו-מכללת מנטור, ומייסד סוכנות דיגיטל עזרא. עם ניסיון של מעל עשור בתחום הדיגיטל, טל ליווה מאות עסקים, יזמים וחברות בתהליכי מיתוג, הקמה ושיווק של נכסים דיגיטליים. הגישה שלו מקצועית, אישית ומבוססת ניסיון מהשטח – מתוך הבנה שכל עסק הוא עולם בפני עצמו, וצריך מישהו שמקשיב, מתכנן ומוציא לפועל בצורה חכמה ותכליתית.

בניית אתרים
פרסום וקידום
אחסון ותחזוקה
הצטרפו לקהילה
בואו להיות סיפור הצלחה

תוכן עניינים

בניית אתרים

אנחנו בונים אתר וורדפרס מקצועי שכולל את כל מה שנחוץ כדי לזנק קדימה בדיגיטל, וכל זה בהשקעה חד פעמית ל-5 שנים קדימה.

פרסום וקידום

אנחנו מתמקדים בבעלי עסקים שבאמת רוצים להצליח ולייצר מאות אלפי שקלים בשנה – במינימום הוצאות ואנרגיות.

אחסון ותחזוקה

תחזוקה שוטפת, חבילות אחסון מצוינות ושירות מיידי במקרי חירום – כדי שהאתר שלכם יעבוד עבורכם בצורה חלקה וכמובן מאובטחת.

הצטרפו לקבוצה השקטה

קבוצת ווטסאפ שקטה עם כלים פרקטיים לבעלי עסקים בישראל. אם תיישמו – פשוט תרוויחו עוד לקוחות ועסקאות לחשבון הבנק שלכם.

בואו להיות סיפור הצלחה

בניית אתר תדמית

בניית אתר חנות

פרסום וקידום

אחסון ותחזוקה

הצטרפו לקהילה

פשוט בואו

המשיכו בווטסאפ
CLOUDIGITAL
אני זמין עכשיו בווטסאפ :)