קידום עסק בגוגל: 5 כללי אצבע שיגרמו לעסק שלכם לצמוח חזק בגוגל

קידום עסק בגוגל זה תחום די מורכב שדורש התייחסות רצינית. בעיקר אם אתם מקדמים את העסק הדיגיטלי שלכם בפעם הראשונה באינטרנט.

אם אתם מחפשים ללמוד את תורת הקידום בגוגל על קצה האצבעות ולהבין קצת יותר על קידום עסק בגוגל. המאמר הבא בדיוק בשבילכם.

מעוניינים לדבר על נושא הכתבה?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

איך תרצו שאחזור אליכם?

קידום עסקים בגוגל הפך להיות תחום כלכלי עם המון חברות משגשגות

בשנים האחרונות אנו עדים לצמיחה אדירה של חברות ועצמאיים שמקדישים את עיקר עיסוקם לקידום עסקים בגוגל. נראה שהנישה הזו הפכה למעצמה כלכלית בכל רחבי העולם.

וכיום החברות הללו מונות החל ממגוון רחב של כלים דיגיטליים וחדשניים למדידת נתונים התקדמות האתרים במנוע החיפוש המבוקש. ועד לכותבי תוכן מוכשרים שמתמחים בכתיבה עבור קידום עסקים בגוגל. כל אלו בדיוק יוצרים ענף שלם שנועד למקסם את תוצאות החיפוש עבור עסקים בגוגל.

בואו נגיע לעיקר הכללים של קידום העסק בגוגל וננסה לגעת בהם על קצה המזלג.

הכלל הראשון: גוגל רוצה לעזור למשתמש למצוא בדיוק את מה שהוא מחפש

זה אולי נשמע קצת מוזר או אולי צפוי מדי, אבל זה בהחלט המצב. סה"כ מנוע החיפוש עושה את מה שהוא מתבקש לעשות הכי טוב – למצוא. כשאנחנו מבינים את הנקודה הזו ונופל לנו הסימון שגוגל רוצה למצוא את התוצאה הראויה ביותר עבור המשתמשים שלו. אנחנו נתחיל להסתכל על כל נושא הקידום במשקפיים אחרות לחלוטין – המשקפיים של המחפש.

ברגע שאני אדע להסתכל על גוגל בצורה הראויה, אני אבצע את המשימה הפשוטה ואדע לבצע את קידום העסק שלי בגוגל על הצד הטוב ביותר.

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה:

עסקים צומחים בדיגיטל

צילום מסך חיפוש: צעצועים בטוחים לתינוקות מתחת לגיל שנה

אם לצורך העניין יש לנו מונח חיפוש מוביל שנקרא "צעצועים בטוחים לתינוקות מתחת לגיל שנה" אני אדע למכור בעמוד הזה אך ורק צעצועים שהם בטוחים לתינוקות ומתאימים בדיוק לטווח הגילאים 0 עד שנה.  וכשאני אומר שאני אדע למכור בעמוד הזה, אני מתכוון להציג ולתאר במילים מספיק רחבות מוצרים שמתארים את מונח החיפוש הזה.

אם אני אפרסם בעמוד הזה מוצרים שמתאימים לתיאור אך אני לא אתאר את זה במילים בכל מוצר ומוצר שנמצא בעמוד ובפרט בעמוד עצמו – אני לא אספק את הסחורה למנועי החיפוש, ובצדק.

זה נכון שאני מספק את התוצאה הרצויה למחפשים אבל אני לא באמת מספר להם את זה במילים, ולכן גוגל לא ידע לזהות אותי כתוצאה רלוונטית עבור מונח החיפוש המדויק, וכך למעשה נשארתי הרבה מאחור ולא הצלחתי במשימת קידום העסק בגוגל.

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה:

עסקים צומחים בדיגיטל

בכוונה התחלנו מהכלל הזה כי הוא העיקרי, ובלעדיו כל שאר הכללים לא באמת שווים יותר מדי, אבל בכל זאת, בואו נמשיך.

הכלל השני: קידום עסק בגוגל דורש התמדה יוצאת דופן

אם שירתתם בצבא כלוחמים אתם בטח מכירים את המשפט הידוע "אין הטיפה חוצבת בסלע אלא מכוח התמדתה" זה משפט שאנו למדים על הבשר שלנו.

במיוחד בעסקים בישראל המשפט הזה כל כך נכון, ובכלל בכל תחום בחיים. ההתמדה היא חלק עיקרי בתהליך, בטח כשאנחנו מדברים על קידום עסק בגוגל.

קידום עסקים בגוגל הוא תחום שנוגעים בו מדי יום אלפי אנשים רק בישראל, עשרות אלפי אתרים מחפשים את מקומם בעמודים הראשונים ובתוצאות הראשונות. לא הרבה מהם יגיעו לשם כי לבסוף מקום 1 יש רק 1, מי שכן יגיע לבסוף הוא המתמיד העיקרי.

כדי לקטוף את המקומות המכובדים בתוצאות החיפוש עלינו פשוט להתמיד, להעלות תוכן איכותי באופן קבוע ולא לעצור לרגע, להשקיע בזה על בסיס יומי ולמצוא תמיד על מה לדבר ואת מה לשתף. קידום עסק בגוגל דורש עקשנות נכונה וטובה, כזו שתוביל אתכם למאות מאמרים או מוצרים חדשים בכל שנה מחדש עם מירב ההשקעה על תיאור נכון ומדויק בהתאם לתוכן אותו אני מעלה כעת.

קידום עסק בגוגל זה לא קסם שקורה ברגע, מדובר על נחישות והתמדה והיכולת לראות את הנולד, להאמין במשהו שעוד לא קיים כרגע – המקום הראשון בתוצאות החיפוש.

הכלל השלישי: יש המון שאילתות – התמקדו במה שנכון עבורכם

קידום עסק בגוגל דורש חשיבה יצירתית. אל תהיו מרובעים, זה נכון שאני רוצה להופיע ראשון בשאילתת החיפוש "אינסטלטור" כדי לספק שירות לאנשים שנתקעו עם אסלה בשירותים והבית מוצף, אבל היי, בואו נדבר על זה רגע.

יש כלל מאוד ידוע בעולם הפרסום שמאוד מתאים לנו לכלל הזה. יש ים אדום וים כחול, האם אתם רוצים לשחות בים האדום שבו כולם נלחמים אחד בשני? אנשים טובעים ומטביעים, אין מקום לנשום, הכל עמוס ומבולגן, בקיצור. אין רגע קט. לא כיף.

לעומת זאת, יש לנו את הים הכחול, שם הכל רגוע ושקט, אפשר לשחות בנחת, ליהנות מכל רגע. לקטוף רגעים קסומים ולשמור על אורח חיים בריא ותקין. האם הייתם רוצים לשחות בים שכזה?

מה שמקסים בענף קידום העסקים בגוגל הוא שהים הכחול קיים, הוא תמיד היה שם והוא תמיד ישאר שם. צריך רק למצוא אותו ולהתמקד בו. הים הכחול מלא בשאילתות שדורשות תשובות איכותיות ותוכן מדויק.

הים הכחול הזה קיים, עם כמה שקשה לכם להאמין. מה הכוונה בדיוק? לא את הכל נוכל לפרט במאמר אחד, את האסטרטגיה הזו נשמור כרגע בצד ואם אתם ממש סקרנים ולא יכולים לחכות אתם יכולים לפנות אלינו כדי לגלות יותר. קידום עסק בגוגל עושים רק דרך הים הכחול כי זה הכי נכון, במיוחד בעידן של היום.

הכלל הרביעי: במקרה של קידום עסק בגוגל – זו גם הכמות וגם האיכות

אם לא בקידום עסקים בגוגל עסקינן, בהחלט שהמשפט "זו לא הכמות זה האיכות" יכול לדבר אלינו בכל כך הרבה תחומים. כמו למשל האדם שיעלה למעלה אחרי 120 וישאל את השאלה הידועה: "האם קבעת עיתים לתורה?", שמתם לב – לא ישאלו אותו כמה זמן הוא למד וכמה ספרים הוא הספיק לסיים. אלא, מה שיותר חשוב לבורא העולם הוא, האם האדם מסר נפשו במסגרת חייו ואתגריו האישיים וישב ללמוד אפילו כמה דקות ביום? העיקר, האם הוא אחז במשהו? אז להבדיל אלפי הבדלות. במקרה של קידום עסקים בגוגל, אנחנו צריכים לשים דגש גם על הכמות.

כמות ואיכות, המון כתבות או המון מוצרים מלאים בתוכן איכותי ומילות מפתח מדויקות, הן חלק עיקרי וחשוב במה שיביא את העסק שלנו למקומות יפים בתוצאות החיפוש של גוגל. אם אנחנו רוצים להתברג במקומות המכובדים עלינו להשקיע ולא להתייאש. לתת את המשמעות על כל מילה ומילה שיוצאת לנו מהמקלדת. להבין שהתוכן שאנחנו כותבים היום שווה המון כסף לעוד חצי שנה או שנה קדימה. מדובר על ניסיון חיים שיש לנו מול מאות עסקים בתחום הדיגיטל. אנחנו לגמרי חיים את העסקים שעשו את זה בגדול ואת העסקים שניסו לעשות את זה אבל נכשלו בדיוק בגלל שלא עבדו עפ"י כללי המפתח הרלוונטיים למינוף קידום עסק בגוגל על הצד הטוב ביותר.

קידום העסק שלכם בגוגל חייב להיות בראש מעיינכם, ואנחנו כבר נדבר על הכלל החמישי והמפתה ביותר שיביא אתכם להבנה שקידום עסק בגוגל הוא גם אחד הכלים הכלכליים ביותר.

הכלל החמישי: הלקוחות האורגניים שלכם הם האיכותיים ביותר והמשתלמים ביותר

מה הכוונה? אני יכול לכתוב מאמר שלם רק על הכלל הזה אבל בואו נגיע לעיקרם של דברים. קידום עסק בגוגל חייב לכלול בתוכו גם את הכלל הזה כיוון שהוא מאוד חשוב, הפואנטה שלו מאוד חשובה. ברגע שיפול לכם האסימון הזה, אולי תשכילו להעריך יותר את קידום העסק שלכם בגוגל.

מה זה משתמש אורגני? מדובר על לקוח שהגיע אליכם לאתר בעקבות חיפוש שהוא ביצע, והוא מצא אתכם במקומות הראשונים, לחץ על הקישור כי הוא רצה ללחוץ. כי זה מה שהוא צריך כרגע, ונכנס אליכם לאתר.

שימו לב טוב: אתם לא שילמתם לו אגורה כדי שיכנס, אתם לא התחננתם אליו שיכנס, אתם לא רדפתם אחריו בפייסבוק כדי שיכנס. אתם פשוט הצעתם לו את התוכן שאותו בדיוק הוא מחפש, לכן הוא נכנס אליכם.

ברגע הזה בדיוק הרווחתי לקוח כלכלי, איכותי ומדויק שיודע בדיוק מה הוא רוצה, ואני הצעתי לו בדיוק את מה שהוא צריך. אחוזי ההמרה שלי במקרה הזה עלולים להיות מאוד גבוהים (מניסיון) ולהבטיח לי משתמש סופר רציני עם סיכויים מאוד גבוהים לרכישת המוצר/השירות שאני מציע בתוך המאמר ו/או בתוך האתר שלי.

עכשיו בואו נכפיל את המשתמש המדהים הזה למאות ואף לאלפי משתמשים חדשים בכל חודש, והרי לנו קידום עסק מנצח בגוגל שמביא לנו תוצאות. עסק שמגלגל רווחים יפים בכל סוף חודש ושרוב המשתמשים שלו הגיעו בחינם! כן, משתמשים שלא שילמתי כסף כדי שהם יכנסו אלא, השקעתי כסף ומחשבה מבעוד מועד ויצרתי מעגל חוזר של משתמשים איכותיים מבלי שאצטרך להוציא בכל חודש ערימות של כסף על שיווק ופרסום בכל המדיות האפשריות.

לצורך ההשוואה, כדי להשיג לקוח מדויק ברשתות החברתיות אני אאלץ לרדוף אחרי מאות משתמשים כל יום מחדש בתקווה שכמה מהם יתעניינו בי או ירכשו את המוצר שלי. אני אצטרך לשלם לגריפקאי שיעצב לי מודעה, לאיש תוכן שיכתוב לי את התוכן ולמנהל דיגיטל שידע להתעסק עם כלי הפרסום של גוגל. שימו לב כמה הוצאות הוצאתי מהכיס וכמה אנשים הפעלתי כדי להשיג כמה לקוחות.

אני לא אומר חלילה שזה שירות שאינו רצוי, להפך. זה מאוד רצוי וכדאי. אבל חייבת להיות לי קרקע יציבה ואתר מכניס אורגנית בנוסף לכל הצעדים השיווקיים שאני עושה. כך למעשה אני מוריד את עלויות הפרסום והשיווק שלי בכמה עשרות אחוזים. במידה ואני מבצע עבודה נכונה בקידום העסק שלי בגוגל.

אלה היו 5 כללי אצבע על קידום עסק בגוגל

יכלנו להמשיך ולספר לכם עוד הרבה על קידום עסק בגוגל. יש עוד כל כך הרבה אלמנטים ומרכיבים שצריך להתייחס ולשים לב אליהם אבל זה בהחלט כימות מסוים של המידע הענק לתוך מאמר מתומצת.

מקווים שעשינו לכם סדר בנושא והצלחנו לענות לכם על השאלה ששאלתם לפני כמה דקות את גוגל עד שהגעתם לשורה הזו 🙂

כיון שבמאמר זה, אם עדיין לא שמתם לב, התמקדנו ב: קידום עסק בגוגל. אז אם אתם קוראים את הכתבה הזו, כנראה שעשינו עבודה טובה.

אם יש לכם שאלות, אם בא לכם להתייעץ כדי לגלות קצת יותר על קידום עסק בגוגל או סתם בא לכם לשתף אותנו או לחדש לנו משהו. אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים בטופס הבא ואנו נשתדל לחזור אליכם בהקדם:

מעוניינים לדבר על נושא הכתבה?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

איך תרצו שאחזור אליכם?

מאמר זה נכתב בס"ד על ידי טל עזרא, מייסד DIGITAL בניית אתרים ושיווק בדיגיטל. הינו מבוסס על ידע וניסיון אשר נרכשו ביזע, דם ותפילות של +9 שנות ניסיון בתחום הדיגיטל ובקשר יום יומי ישיר מול בעלי עסקים קטנים, בינוניים, מנהלים בחברות גדולות, עמותות ועוד.

המשיכו בווטסאפ
CLOUDIGITAL
אני זמין עכשיו בווטסאפ :)