בניית אתרים (כמעט) בחינם

בניית אתרים בחינם? כמעט. כי אין ספק שהחלום של כל בעל עסק: אתר אינטרנט מקצועי ומעוצב, ללא עלויות מנופחות.

בעבר, בניית אתר הייתה משימה מורכבת ויקרה, שהייתה שמורה רק לחברות גדולות. אך בזכות התפתחות הטכנולוגיה והופעתן של פלטפורמות בניית אתרים אינטואיטיביות, כיום כל אחד יכול להקים אתר אינטרנט משלו, גם ללא ידע קודם בתכנות.

מעוניינים לדבר על נושא הכתבה?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

איך תרצו שאחזור אליכם?

לפני שנרחיב אודות בניית אתרים (כמעט) בחינם, חשוב שתבינו משהו. אתר תדמית הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק שלכם. הוא משקף את המקצועיות, האמינות והערך המוסף שאתם מציעים ללקוחות. אבל בניית אתר אינטרנט לא חייבת להיות יקרה ומורכבת.

אז איך עובד שירות בניית אתרים (כמעט) בחינם?

אנחנו מציעים לכם פתרון פשוט, יעיל ומשתלם: בניית אתר תדמית מקצועי בוורדפרס במחיר שכנראה ולא תמצאו בשום מקום אחר. (בדקו אותנו!)

לאחר שבנינו לאורך השנים יותר מ-150 אתרי וורדפרס. הצלחנו לייצר שיטת עבודה ייחודית שמאפשרת לנו לייצר אתרים איכותיים בזמן קצר. את השיטה הזו אנו מציעים למגוון עסקים, שלדעתנו, המוצר הזה יכול להתאים להם מאוד. למשל: קבלני שיפוצים, קבלני בנייה, הנדסאים מכל התחומים, מאלפי כלבים, סוכני ביטוח, טכנאים, אינסטלטורים וכל בעלי המקצוע למינהם. מדובר על מוצר יעיל, פשוט, מהיר ואפקטיבי שפשוט.. עושה את העבודה!

יש לנו כבר עשרות לקוחות מרוצים שנהנים מהמוצר הזה ומעידים פה אחד – האתר מייצר לנו עבודה באמצעות פרסום מינימלי!

למה לבחור בנו?

  • מומחיות בוורדפרס: הצוות שלנו מומחה בפלטפורמת וורדפרס, מה שמאפשר לנו ליצור אתרים יפים, פונקציונליים וקלים מאוד לניהול.
  • עיצוב מותאם אישית: כל אתר הוא ייחודי עם הצבעים שלו, התוכן שלו והתמונות שלו. נעצב את האתר שלכם כך שישקף את הזהות והערכים של העסק שלכם.
  • קידום אורגני: בתכנית הבסיס אנחנו מייצרים שורשים לקידום אורגני בגוגל. אך ראוי לציין כי במחיר שאנו מציעים בניית אתר כמעט בחינם, אין לנו אפשרות לבנות תוכן אורגני ברמה מורחבת. ניתן לקבל שירות זה בתשלום נוסף בבחינה מול מוקד המכירות שלנו הזמין לכם באמצעות כפתור הטלפון/הווטסאפ שבאתר.
  • תמיכה מלאה: גם לאחר עליית האתר לאוויר, נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובקשה.
  • מחיר אטרקטיבי: אנחנו מציעים ככל הנראה את המחיר הטוב ביותר בשוק בתמורה למוצר שאתם מקבלים.

מה תקבלו בשירות בניית אתרים (כמעט) בחינם?

  • התאמה אישית: עיצוב האתר בהתאמה אישית לאופי המותג. מעצבים אותו עפ"י סרגל הצבעים, פונט שמתאים ללוגו, אלמנטים נוספים שיקשרו אל האופי העיצובי של המותג. יש לציין כי את חברת DIGITAL מוביל ארט-דיירקטור בכיר, יתרון משמעותי בכל הקשור לעיצוב, גרפיקה וכו'.
  • טפסי לידים: במעמד בניית אתר (כמעט) בחינם. אנו מטמיעים טופס לידים (טופס ליצירת קשר) שיופיע באופן קבוע באתר, אשר באמצעותו לקוחות יוכלו לתקשר איתכם באופן קבוע.
  • מערך בלוג: הקמת בלוג לאתר שילווה אותו באופן קבוע, אליו ניתן יהיה להוסיף מאמרים על בסיס שבועי/חודשי לשיקולכם.
  • כפתור ווטסאפ צף: הכפתור הכי מוכר באתר הוורדפרס שלכם. הרבה מאוד בעלי עסקים שבנינו עבורם אתר (כמעט) בחינם משתפים אותי שכפתור הווטסאפ הוא כל כך מכירתי. הם מקבלים פניות רבות ממנו שהופכות למכירות בסופו של דבר.
  • שרת מאובטח: זה שרכשתם מאיתנו שירות בניית אתר (כמעט) בחינם לא אומר שאנחנו מתפשרים! האתר צריך להיות מאובטח בהצפנת SSL מתקדמת, זהו תנאי בסיסי לכל אתר.
  • כלים נוספים: רוצים לדעת על כל הכלים?היכנסו לעמוד המוצר בניית אתר תדמית לעסק

למה דווקא וורדפרס?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה:

עסקים צומחים בדיגיטל

  • גמישות: וורדפרס מאפשרת לנו ליצור אתרים מותאמים אישית לכל צורך.
  • קלות שימוש: מערכת ניהול נוחה ואינטואיטיבית.
  • קהילה גדולה: קהילת משתמשים ענפה תומכת בפיתוח מתמיד של הפלטפורמה.
  • קידום אורגני: וורדפרס ידועה ביכולות הקידום האורגני שלה.

אל תתפשרו על איכות – בניית אתר תדמית לעסק עושים (כמעט) בחינם!

אנחנו מאמינים שכל עסק, גדול כקטן, צריך נוכחות מקוונת חזקה. לכן, אנחנו מציעים לכם את הפתרון המושלם: אתר תדמית מקצועי במחיר שמתאים לכל בעל מקצוע. אפילו כזה שפתח את העסק שלו אתמול.

רוצים לדעת יותר, פנו אליי ואשמח לסייע בכל שאלה!

מעוניינים לדבר על נושא הכתבה?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

איך תרצו שאחזור אליכם?

מאמר זה נכתב בס"ד על ידי טל עזרא, מייסד DIGITAL בניית אתרים ושיווק בדיגיטל. הינו מבוסס על ידע וניסיון אשר נרכשו ביזע, דם ותפילות של +9 שנות ניסיון בתחום הדיגיטל ובקשר יום יומי ישיר מול בעלי עסקים קטנים, בינוניים, מנהלים בחברות גדולות, עמותות ועוד.

המשיכו בווטסאפ
CLOUDIGITAL
אני זמין עכשיו בווטסאפ :)