חברה לקידום אורגני – קיבלתם הצעה מחברה לקידום אורגני? היזהרו מהבטחות שווא!

חברה לקידום אורגני – קיבלתם הצעה מחברה לקידום אורגני? היזהרו מהבטחות שווא!
הקידום האורגני
הפך לאחד הכלים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי, ומאפשר לעסקים להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהגדיל את המכירות. עם זאת, השוק מוצף בחברות המציעות שירותי קידום אורגני, והדרך הבטוחה ביותר להיזהר מהצעות סרק היא: לא להאמין לאמירות ה-"בטוח נביא אתכם למקום הראשון בגוגל" למינהן. אין חיה כזאת, אף חברה בעולם לא יכולה להבטיח הצלחה גמורה בדיגיטל.

מדוע חשוב לבחור בחברה המתאימה?

בחירה לא נכונה בחברת קידום אורגני עלולה להוביל לבזבוז משאבים, פגיעה במוניטין העסקי ואף להעניש את האתר בסנקציות מגוגל. לכן, חשוב להיות ערניים ולזהות את הסימנים המזהירים.

מעוניינים לדבר על נושא הכתבה?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

איך תרצו שאחזור אליכם?

מהם הסימנים המזהירים?

  • הבטחות לתוצאות מהירות מדי: אין קסמים בקידום אורגני. תהליך קידום אורגני אמיתי לוקח זמן ומאמץ רב. אם חברה מבטיחה לכם תוצאות מיידיות או עלייה דרסטית בדירוג תוך זמן קצר – סביר להניח שהיא משתמשת בשיטות לא חוקיות/לא יעילות לאורך זמן או שמדובר על הבטחות סרק.
  • מחירים נמוכים מדי: מחיר נמוך מדי עשוי להעיד על איכות שירות נמוכה או על שימוש בשיטות קידום אפלות.
  • הבטחות למיקום ראשון בגוגל: אף חברה לא יכולה להבטיח לכם את המקום הראשון בגוגל לכל מילת מפתח. מיקום בגוגל נקבע על ידי אלגוריתמים מורכבים של גוגל, והם משתנים כל הזמן. זו בדיוק אחת הסיבות לכך שקידום אורגני דורש עבודה מתמדת גם כשישנם ביטויים שצמחו יפה.
  • חוסר שקיפות: חברה מקצועית תספק לכם דוחות מקצועיים על התקדמות הקמפיין (היכן האתר שלכם מונח בגוגל, בכל אחד מהביטויים הרלוונטיים), ותסביר לכם את השיטות שהיא משתמשת בהן. אם החברה מסרבת לספק מידע או מסבירה את הדברים באופן עמום, זה סימן לא כל כך טוב.

מה כדאי לחפש בחברה לקידום אורגני?

  • ניסיון: חפשו חברה עם ניסיון מוכח בתחום הקידום האורגני והמלצות מלקוחות קודמים. בקשו לראות נתונים קיימים על אתרים שכבר קודמו.
  • מומחיות: ודאו כי חברה לקידום אורגני מתמחה בקידום אתרים מקצועי ובעלת ידע מעמיק באלגוריתמים של גוגל. במיוחד היום כשעידן ה-Ai נכנס חזק למנועי החיפוש.
  • שקיפות: חברה מקצועית תספק לכם דוחות שקופים על התקדמות הקמפיין ותסביר לכם את השיטות שהיא משתמשת בהן.
  • התאמה אישית: חפשו חברה שתתאים את אסטרטגיית הקידום לצרכים הספציפיים של העסק שלכם. יש הפרדה משמעותית בין אתר תדמית שמספק שירותים לבין אתר חנות שמוכר מוצרים פיזיים. ומשם יורדים לעוד פרטים רלוונטיים שלא נחשוף במעמד זה.
  • אתיקה: ודאו שהחברה פועלת על פי כללי האתיקה המקצועית ומכבדת את הנחיות גוגל.
  • בניית אתרים: חברה מקצועית לבניית אתרים מבססת את האתרים שלה עם תשתית איכותית לקידום אורגני.

סיכום מאמר מקיף על חברה לקידום אורגני

בחירת חברה לקידום אורגני היא החלטה חשובה שמשפיעה על הצלחת העסק שלכם באינטרנט. לכן, חשוב לבצע מחקר מקיף ולהשוות בין מספר חברות לפני קבלת החלטה. אל תתפתו להצעות זולות מדי או להבטחות לא מציאותיות. בחרו בחברה מקצועית ואמינה שתספק לכם את התוצאות הטובות ביותר.

מעוניינים לדבר על נושא הכתבה?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

איך תרצו שאחזור אליכם?

מאמר זה נכתב בס"ד על ידי טל עזרא, מייסד DIGITAL בניית אתרים ושיווק בדיגיטל. הינו מבוסס על ידע וניסיון אשר נרכשו ביזע, דם ותפילות של +9 שנות ניסיון בתחום הדיגיטל ובקשר יום יומי ישיר מול בעלי עסקים קטנים, בינוניים, מנהלים בחברות גדולות, עמותות ועוד.

המשיכו בווטסאפ
CLOUDIGITAL
אני זמין עכשיו בווטסאפ :)