BUILD

בניית אתר לעמותה

בניית אתר לעמותה הוא אחד מהשירותים שאנו הכי אוהבים לספק. מדובר על פרויקטים שנעשים מתוך תחושת שליחות אמיתית

פרויקטים:

+ 0

שעות ייעוץ:

+ 0

שעות עיצוב:

+ 0

פרויקטים בניית אתר לעמותה

ממליצים בניית אתר לעמותה

No data was found

איך אנחנו מבצעים בניית אתר לעמותה?

1
אפיון
שלב אפיון האתר הוא השלב המאתגר ביותר בתהליך. בשלב זה עלינו לחזות את המוצר הסופי מבעוד מועד ולהבין בדיוק מהם השלבים שיובילו אותנו אליו, על הצד הטוב ביותר.
2
עיצוב
שלב עיצוב האתר הוא השלב היצירתי ביותר בתהליך. בשלב זה אנו מתחילים להשליך את המחשבות על הנייר מה שיהפוך לאחר מכן למסכים דיגיטליים עם פונקציות ואפקטים חיים.
3
בנייה
שלב בניית האתר הוא השלב הטכני ביותר בתהליך. בשלב זה אנו מיישמים את כל העיצובים לתוך האתר האמיתי של הלקוח. זהו השלב שבו הכל קורה, הופכים סקיצות לאתר חי ונושם.

שו''ת בדיגיטל

תכנית אחסון ותחזוקה A+

תכנית אחסון ותחזוקה

תכנית אחסון אתר חנות

תכנית אחסון אתר בסיסי

אחסון אתרים DIGITAL

אחסון אתר וורדפרס לעסק שלך בחברה מקצועית – למה זה מומלץ?

גוגל מסעדות: על החשיבות העצומה בביקורות גוגל למסעדות

העברת אתר בין פלטפורמות שונות והשאלה: וורדפרס או וויקס?

אפיון אתר אינטרנט – הצעד הכי קריטי באתר האינטרנט שלכם

איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט? כל הדרכים הפופולריות ביותר

מידע נוסף על בניית אתר לעמותה

בניית אתר לעמותה הוא אחד מהשירותים שאנו הכי אוהבים לספק. מדובר על פרויקטים שנעשים מתוך תחושת שליחות אמיתית. כשאנו בונים אתר לעמותה אנו חושבים רבות על המשתמשים שהולכים להיכנס לאתר. מה נחוץ להם ומה בעיקר יכול לעזור להם כדי לקבל את מלוא הכלים החיוניים לטובתם.

שירות בניית אתרים לעמותות שלנו כולל מגוון אפשרויות התאמה אישית. כל זאת כדי להבטיח שהאתר של העמותה יהיה גם פונקציונלי וגם מושך מבחינה ויזואלית. טרם תחילת בניית האתר, אנו מבצעים כמו בכל פרויקט את שלבי האפיון והעיצוב.

שירות בניית אתר לעמותה כולל מספר שלבים עיקריים

בניית אתר לעמותה עם חווית משתמש רגישה – משתמש באתר עמותה יכול להיות מצד אחד אדם הזקוק לשירותי העמותה, ומצד שני יכול להיות אדם המעוניין לתרום לפעילות העמותה. עלינו להסתכל על כל אחד מהגורמים הללו בנפרד ולדעת לספק לכל אחד מהם את חווית המשתמש המירבית. כאשר אנו פונים לאדם הזקוק לשירותי העמותה – אנו ניגשים אליו ברגישות. עלינו להעניק לו תחושה אישית ורגישות מירבית כדי שזה ירגיש בנוח לפנות לעמותה ולבקש את עזרתה.

בצד השני, עלינו לספק שקיפות מוחלטת לאדם המבקש לתרום לפעילות העמותה. כיום, במדינת ישראל ובעידן הדיגיטלי, קיימות עשרות אלפי עמותות. על כן, אנשים הפכו להיות (ובצדק) חשדנים בקשר לעמותות ולפעילותן. בעקבות העובדה הזו ועוד, עלינו לספק את כל המידע החיוני עבור אנשים המעוניינים לתרום לפעילות העמותה. כדאי להבין, בניית אתר לעמותה זו לא עוד משימה. מדובר על אתר שצריך לספק ולגעת בכל כך הרבה נקודות. ועם כל זאת – לבצע את זה ברגישות המירבית!

יומן אירועים – היום הרבה מהעמותות מנהלות יומן אירועים חיוני. כשאנו מספקים שירות בניית אתר לעמותה, בין אם מדובר על עמותה שמספקת אוכל בחגים ובסופי שבוע למשפחות נזקקות. ובין אם מדובר על עמותה שפועלת למען מטופלים, ישנם אירועים חיוניים לאנשים הנעזרים בעמותה. מומלץ מאוד כיום להנגיש את המידע הזה בצורה ראויה כך שהחוויה הדיגיטלית של העמותה תהיה מהותית. כך גם הפעילות של אתר העמותה תהיה אפקטיבית וחיונית ל-2 הצדדים. לצד הנותן וגם לצד המקבל.

שקיפות מלאה – חלק מהשקיפות שעל העמותה להציג באתר (או לפחות לספק קישור מתאים לגיידסטאר – אתר העמותות של ישראל) הם כל המסמכים הרלוונטיים אשר יוכיחו ניהול תקין של העמותה. המסמכים הרלוונטיים הם בין היתר: תעודת רישום, אישור ניהול תקין לשנה הנוכחית, תקנון העמותה וכד'. כמו כן ניתן לספק מידע נוסף על בעלי התפקידים בעמותה, חברי העמותה ועוד.

כל נושא השקיפות הוא רלוונטי בעיקר לצד המעוניין לתרום לעמותה. ככל שנרחיב יותר וניקח זאת בחשבון בשלב בניית אתר לעמותה כך יוטב לה מבחינת אמינות ושקיפות.

מעוניינים לבנות סניף דיגיטלי לעמותה שלכם? פנו אלינו!

אם אתם בעלי תפקיד בעמותה מסוימת והגיע הזמן שלכם להרים אתר לעמותה שלכם, זה בדיוק הזמן לפנות אלינו. חברתנו בנתה בעבר מספר אתרים לעמותות במסגרת תפקידים שונים. עם השנים הצטבר ניסיון רב והוכחה מקצועיות רבה בקרב מנכ"לי עמותות מוכרים. בניית אתר לעמותה זהו שירות עיקרי אצלנו!

מעוניינים לדעת יותר על שירות בניית אתרים שלנו? לחצו כאן

מעוניינים לצפות באחד מאתרי העמותה המדהימים שבנינו? לחצו כאן