BUILD

בניית פורטל דיגיטלי

בניית פורטל דיגיטלי הוא אחד מהשירותים הייחודיים ביותר שלנו. מדובר על שירות מיוחד שהביקוש שלו בשנים האחרונות הולך וגובר

פרויקטים:

+ 0

שעות ייעוץ:

+ 0

שעות עיצוב:

+ 0

פרויקטים בניית פורטל דיגיטלי

ממליצים בניית פורטל דיגיטלי

No data was found

איך אנחנו מבצעים בניית פורטל דיגיטלי?

1
אפיון
שלב אפיון האתר הוא השלב המאתגר ביותר בתהליך של בניית פורטל דיגיטלי. בשלב זה עלינו לחזות את הפורטל מבעוד מועד ולהבין בדיוק מהם השלבים שיובילו אותנו אליו.
2
עיצוב
שלב עיצוב הפורטל הדיגיטלי הוא השלב היצירתי ביותר. בשלב זה אנו מתחילים ליישם את המחשבות על הנייר מה שיהפוך לאחר מכן למסכים דיגיטליים עם פונקציות ואפקטים חיים.
3
בנייה
שלב בניית הפורטל הדיגיטלי הוא השלב הטכני ביותר בתהליך. בשלב זה אנו מיישמים את כל העיצובים לתוך האתר האמיתי של הפורטל הדיגיטלי שלכם. זהו השלב המרגש שבו הכל ממש קורה.

שו''ת בדיגיטל

תכנית אחסון ותחזוקה A+

תכנית אחסון ותחזוקה

תכנית אחסון אתר חנות

תכנית אחסון אתר בסיסי

אחסון אתרים CLOUDIGITAL

אחסון אתר וורדפרס לעסק שלך בחברה מקצועית – למה זה מומלץ?

גוגל מסעדות: על החשיבות העצומה בביקורות גוגל למסעדות

העברת אתר בין פלטפורמות שונות והשאלה: וורדפרס או וויקס?

אפיון אתר אינטרנט – הצעד הכי קריטי באתר האינטרנט שלכם

איך לפרסם את העסק שלי באינטרנט? כל הדרכים הפופולריות ביותר

מידע נוסף על בניית פורטל דיגיטלי

בניית פורטל דיגיטלי הינו שירות חיוני לכל בית עסק או ארגון המבקש לבסס נוכחות אורגנית חזקה באינטרנט. פורטל דיגיטלי הוא בעצם אתר מרכזי שבו לקוחות או משתמשים יכולים לגשת למגוון רחב של שירותים, כלים ומידע הקשורים לבית העסק. וגם בכלליות לתחום של העסק שלכם שעומד מאחורי האתר.

איך אנחנו בונים פורטל דיגיטלי?

צוות המפתחים והמעצבים המומחים שלנו יעבדו איתכם בשיתוף פעולה הדוק. כדי שנוכל באמת להבין את הצרכים ואת היעדים העסקיים שלכם. לאחר מכן נוכל לגשת לעבוד וליצור בפועל את הפורטל הדיגיטלי אשר יותאם אישית לבית העסק או לארגון שלכם. הפורטל גם ישקף את זהות המותג, ויענה על הדרישות הספציפיות שלכם. התהליך שלנו כולל את השלבים הבאים:

מחקר וניתוח

אנו נבצע ניתוח יסודי של העסק שלך, כולל קהל היעד, המתחרים, פורטלים מובילים אחרים בתחום ועוד. מטרת המחקר הינה לבסס את האסטרטגיה והגישה הטובה ביותר עבור הפורטל הדיגיטלי שעומד על הפרק.

בשלב זה אנו מבצעים ביסודיות גם חקר מילות מפתח מקיף. חקר מילות המפתח הוא הבסיס האיתן עבור בניית הפורטל הדיגיטלי. בטח ובטח בתחרות שיש היום על המקומות הראשונים במנועי החיפוש.

עיצוב ובניית פורטל דיגיטלי

צוות המעצבים והמפתחים שלנו יעבוד יחד איתכם, בשיתוף פעולה, כדי לבצע בניית פורטל דיגיטלי מושך ויזואלי וידידותי למשתמש. כזה שיענה על הדרישות העיצוביות שלכם. האתרים שלנו כוללים את העיצוב והטכנולוגיה העדכניים ביותר כדי להבטיח פונקציונליות וחווית משתמש אופטימלית.

בדיקות והבטחת איכות

לפני השקת הפורטל הדיגיטלי שלכם, אנו נערוך בדיקות קפדניות והבטחת איכות כדי לוודא שכל התכונות והפונקציונליות פועלות בצורה חלקה. זה גם השלב בו אנו מבטיחים שהפורטל שלכם מותאם באופן מלא לכל סוגי המכשירים.

השקה ותמיכה

מהרגע שהפורטל הדיגיטלי שלכם פעיל, הצוות שלנו ימשיך לספק תמיכה ותחזוקה שוטפת כדי להבטיח שהוא יישאר מאובטח ומעודכן. ישנה תקופת אחריות מסוימת עבור כל פרויקט שניתנת לבטחון ולשקט הנפשי של הלקוחות שלנו. תקופה זו נקבעת טרם בניית הפורטל הדיגיטלי.

חלק מהתכונות העיקריות שאנו יכולים לכלול בפורטל הדיגיטלי שלכם

  • פונקציה של רישום משתמשים והתחברות למערכת הפורטל.
  • פרופילים מותאמים אישית עבור משתמשי הקצה (לדוג' הלקוחות שלכם ו/או הספקים שלכם).
  • פונקציונליות חיפוש וסינון עפ"י תכונות מותאמות שנקבעו במהלך האפיון.
  • אפשרות לביצוע מסחר אלקטרוני (סליקה) ועיבוד תשלומים באמצעות דף תשלום ייעודי.
  • מערכת חכמה לניהול תוכן באופן שוטף.
  • שיתוף תכנים בקלות באמצעות רשתות חברתית.
  • עיצוב רספונסיבי (מותאם) לטאבלט ולטלפון הנייד.

בין אם אתם מחפשים להקים חנות מקוונת, להציע שירותים מקוונים או לספק מידע למשתמשים שלכם, פורטל דיגיטלי הוא כלי חיוני לבניית המותג שלכם וליצירת מעורבות עם קהל היעד שלכם. הרשו לנו לעזור לכם ליצור פורטל דיגיטלי מותאם אישית העונה על הצרכים הספציפיים של העסק שלכם ומבדל אותו מכל שאר המתחרים בדיגיטל.

גלו יותר על שירות בניית אתר

המשיכו בווטסאפ
CLOUDIGITAL
אני זמין עכשיו בווטסאפ :)