חברת בניית אתרים: למה זה קריטי לעבוד מול חברה מומלצת לבניית אתרים?

חברת בניית אתרים מומלצת היא כל מה שאתם צריכים ברגע בו החלטתם למנף את העסק שלכם בעולם הדיגיטלי. בניית אתר אינטרנט הפכה לחלק בלתי נפרד מהצלחה עסקית בכל גודל. עם זאת, לא כל חברת בניית אתרים תוכל לספק לכם את המוצר המתאים ביותר עבורכם. הבחירה בחברה הנכונה יכולה להשפיע באופן משמעותי על הצלחת האתר ועל היעדים העסקיים שלכם. במאמר זה נבחן מדוע חשוב לעבוד עם חברת בניית אתרים מומלצת, ומה כדאי לחפש כשאתם בוחרים חברה כזו.

למה חשוב לעבוד עם חברת בניית אתרים מומלצת?

מומחיות: לחברות בניית אתרים מנוסות יש את הידע והניסיון הנדרשים כדי ליצור אתר מקצועי, יעיל ואסתטי. הן מכירות את הטכנולוגיות העדכניות ביותר, את מגמות העיצוב ואת כללי הקידום האורגני (SEO).

מעוניינים לדבר על נושא הכתבה?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

איך תרצו שאחזור אליכם?

התאמה אישית: חברה טובה תדע להתאים את האתר לצרכים הספציפיים של העסק שלך. היא תנתח את קהל היעד שלכם, את המתחרים ואת המטרות העסקיות שלכם, ותבנה אתר שיענה על כל הציפיות.

חווית משתמש מיטבית: חברה מקצועית תשים דגש על חוויית המשתמש. חברת בניית אתרים מקצועית דואגת לבנות אתר קל לניווט, נגיש ואינטואיטיבי, מה שיוביל לשיפור שיעורי ההמרה וגם לשיפור מול הבוטים של מנועי החיפוש.

קידום אורגני (SEO): חברת בניית אתרים מומלצת תבנה אתר מותאם לקידום אורגני, מה שיאפשר לך להגיע למקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש של גוגל ולמשוך יותר תנועה אורגנית (טבעית) לאתר.

תמיכה ושירות לאחר המכירה: חברה טובה תספק לך תמיכה ושירות לאחר המכירה, ותעזור לך לשמור על האתר שלך מעודכן ותקין לאורך ימים ושנות חיים.

פונים לחברת בניית אתרים? שימו לב שלא תיפלו קורבן לאנשי מכירות מפולפלים

כשאתם ניגשים לקבל שירות מחברת בניית אתרים, אתם עפ"י רוב תיפגשו מול נציג המכירות או אפילו מול הבעלים של החברה. חשוב להבין, מי שיבנה לכם את האתר בפועל הוא לא איש המכירות וכנראה גם לא הבעלים של החברה. זה יכול להוות חסרון עצום שיש להכיר בו כשניגשים לחברת בניית אתרים!

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה:

עסקים צומחים בדיגיטל

מי אמר שהעובד או העובדת בחברה אשר עליהם תוטל המשימה לבנות עבורכם את האתר, יעשו את העבודה כמו שצריך? מי אמר שהם מרוצים ממקום העבודה שלהם? אולי בעת הזו היחסים ביניהם לבין הבעלים אינו כמצופה? אולי גם מדובר על עובדת נפלאה וחרוצה עליה תוטל המשימה אך… היא חסרת ניסיון, אך מצד שני רוצה להפגין בטחון ולא ניגשת לשאול יותר מדי שאלות ומסתמכת על ידע אישי שלה? יש כל כך הרבה שאלות שצריך לשאול.

אמחיש זאת בדרך הכי טוב, להבדיל אלפי הבדלות. כשפלוני אלמוני זקוק לניתוח מסוים, הוא בוחן היטב את הדברים. בית הרפואה, מה ההמלצות על המחלקה הספציפית, מי זה המנתח הספציפי. למעשה אותו פלוני, בוחן כל דבר ודבר עד לפרטים הכי קטנים.

אתם הולכים להפקיד את הסניף הדיגיטלי של העסק שלכם בידיהם של חברת בניית אתרים – עשו זאת בשום שכל ואל תעזו ליפול קורבן לאנשי מכירות מפולפלים. דרשו לדבר עם אחד המפתחים או המפתחות בחברה. בקשו לראות עבודות של לקוחות אחרים ואף חייגו לשאול את אותם הלקוחות איך הייתה חווית השירות שלהם? איך הם מרגישים עם המוצר שקיבלו?

יש כל כך הרבה בדיקות שצריכים לעשות, בפרט כשמדובר באתרים בשווי של עשרות אלפי שקלים. אל תהיו פזיזים והפקידו את העסק הדיגיטלי שלכם בידיים טובות!

עוד כמה נקודות חשובות שיש לשים לב אליהם

ניסיון: בדקו את הניסיון של החברה בתחום, את סוגי האתרים שהיא בנתה ואת הלקוחות שלה.

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה:

עסקים צומחים בדיגיטל

תיק עבודות: בקשו לראות דוגמאות לפרויקטים קודמים כדי להתרשם מהעיצוב, התפקוד והאיכות.

התמחות: בדקו האם החברה מתמחה בסוג האתר שאתם רוצים לבנות (למשל, אתר תדמית, חנות מכירות, בלוג, התמחות בפלטפורמה מסוימת דוגמת וורדפרס וכד').

טכנולוגיות: וודאו שהחברה משתמשת בטכנולוגיות העדכניות ביותר ובפלטפורמות פופולריות.

קידום אורגני (SEO): בדקו האם החברה מציעה שירותי קידום אורגני והאם היא מכירה את כללי ה-SEO.

תמיכה ושירות לקוחות: בדקו את רמת התמיכה והשירות שהחברה מציעה, ואת זמני התגובה שלה.

מחיר: השוו בין הצעות מחיר של חברות שונות, אך זכרו שהמחיר לא תמיד משקף את האיכות. זכרו על מה דיברנו בסעיף הקודם.

סיכום

בחירת חברת בניית אתרים היא החלטה חשובה שמשפיעה על הצלחת העסק שלכם לטווח הרחוק. על ידי בחירה בחברה מומלצת, תוכלו להבטיח כי האתר שלכם יהיה מקצועי, יעיל ומושך לקוחות רוכשים לאורך ימים ושנות חיים.

לפרטים נוספים אודות השירות המיוחד שלנו לבניית אתר תדמית בסיסי לעסק

לפרטים נוספים אודות השירות המיוחד שלנו לבניית אתר חנות מכירות

מעוניינים לדבר על נושא הכתבה?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

איך תרצו שאחזור אליכם?

מאמר זה נכתב בס"ד על ידי טל עזרא, מייסד DIGITAL בניית אתרים ושיווק בדיגיטל. הינו מבוסס על ידע וניסיון אשר נרכשו ביזע, דם ותפילות של +9 שנות ניסיון בתחום הדיגיטל ובקשר יום יומי ישיר מול בעלי עסקים קטנים, בינוניים, מנהלים בחברות גדולות, עמותות ועוד.

המשיכו בווטסאפ
CLOUDIGITAL
אני זמין עכשיו בווטסאפ :)